Bedriftsavtaler

Praxisklinikkene har gode bedriftsavtaler for lege og tannlegetjenester. Bedriftsavtaler er et godt HMS-tiltak både for arbeidsgiver og arbeidstaker.

HMS tilbud for bedrifter

Ansattes sykefravær kan være kritisk for enhver bedrift. Det kommer som regel uventet og er en uforutsigbar utfordring. Det kan være alt fra kraftig influensa som går på rundgang hos de ansatte til mer alvorlige sykdommer eller ulykker de ansatte er utsatt for.

Mindre sykefravær som arbeidstaker

Sykdomsfravær er uønskelig som arbeidstaker da det rett og slett gjør at man faller litt ut av «rytmen». Møter må flyttes og arbeidsoppgaver forskyves. Med en bedriftsavtale vil arbeidstaker føle en større trygghet til arbeidsgiver. Skulle det være noe sykdom, influensa eller ulykker får de rimeligere behandling på kort tid.

Hos Praxisklinikkene er vi veldig opptatt av å levere kvalitetsbehandling med kort ventetid. Blir ansatte i bedriften syke vil vi være klare for en rask konsultasjon for å finne årsaken og behandling av sykdommen for å få de friske og tilbake i arbeid.

Kundeforhold

Flere store og kjente varmerker har allerede skrevet bedriftsavtale hos oss. Aktørene er blant annet DNB og Posten/Bring. Avtalen gjelder fastsatt rabatt på undersøkelse og annen behandling utover dette og man kan forhandle seg frem til veldig gunstige priser.

Avtale for tannlegetjenester gjelder:

Forbyggende tannhelsetjenester, undersøkelse/konsultasjon inkludert røntgendiagnostikk, eventuelle behandlingsanbefalinger, profesjonell rengjøring og fjerning av tannstein. Alle andre tannlegetjester er også inkludert med egen rabatt. Les mer om disse tannlegetjenestene her.

Avtale for legetjenester gjelder:

En bedriftsavtale hos Praxisklinikkene er genialt for de som ønsker å senke sykefraværet i sin bedrift og korte ned tiden på fraværet ved sykdom. Med en bedriftsavtale som en del av HMS-tilbudet får de ansatte rask konsultasjon og behandling, slik at de raskt er tilbake i arbeid. Pasienter med bedriftsavtaler vil alltid være første prioritet hos våre kontorer.

Ønsker du å vite mer om våre bedriftsavtaler? Kontakt Praxisklinikkene i Oslo sentrum, Ullevål og Asker eller send mail til markedssjef karianne@praxisklinikkene.no i dag for et uforpliktende tilbud!