Fysioterapeut i Oslo sentrum | Kort ventetid

fysioterapaut_byporten_legesenter

Byporten Legesenter har fysioterapeut. Hos oss er det kort ventetid og du trenger ikke henvisning da vi er en privatklinikk. Lokalene våre ligger sentralt i Oslo sentrum, i Byporten shopping inngang plan 2. åpningstider er kl 8-21 og lørdager 10-16.

Fysioterapi

En fysioterapeut behandler og forebygger sykdommer og skader i bein, ledd, muskler og sener.
Fysioterapeuter har kunnskap om kroppens bevegelser og funksjoner. Fysioterapeut kartlegger ditt behov for behandling, opptrening og rehabilitering. Målet er at du utvikler, gjenvinner eller holder ved like funksjonsevnen, og dermed forbedrer helse og livskvalitet.

Fysioterapeut tester bevegelighet, styrke, utholdenhet og balanse. I tillegg gir fysioterapeuter råd og veileder andre for å fremme og forebygge helse. Å motivere og veilede er en viktig del av arbeidet.

Vår fysioterapeut

Fysioterapeuter samarbeider ofte med annet helsepersonell, og det er nettopp derfor vi styrker det tverrfaglige miljøet vi har på Byporten legesenter. Ruth Cecilie Gundersen har flere års erfaring som fysioterapeut og brenner for yrket sitt. Hun lytter til deg og gjør så du føler deg trygg og ivaretatt. Ruth Cecilie er ei jente med glimt i øyet.

Fysioterapi hjelper deg med forebygging og behandling av:

• Muskel- og leddplager
  • Smerte, skade eller nedsatt funksjon i rygg, nakke, skulder, albue, hånd, bekken, hofte, kne, fot og kjeve.
  • Belastningslidelser
  • Idrettsskader
  • Behandling og opptrening før/etter operasjon
  • Prolaps/nervrotirritasjon
  • Muskulære triggerpunkter
  • Tensjonshodepine
  • Betennelser i muskel-skjelettapparatet

Ulike behandlingsmetoder:

• Medisinsk/funksjonell treningsterapi
  • Bløtvevsbehandling/mobilisering/massasje
  • Intramuskulær smertebehandling med nåler
  • Kinesiotaping
  • Ortopedisk såletilpasning

Trenger du en time med fysioterapi? Vi ønsker å hjelpe deg på best mulig måte når du trenger hjelp. Bestill en time hos oss på Byporten Legesenter i dag!

Priser | Fysioterapeut

Trenger du en time med fysioterapi?

En konsultasjon hos fysioterapeut koster kr 750,- (inntil 45 min)
Oppfølgende behandling koster kr 520,- (inntil 30 min)
For flere priser klikk her.
*Det vil kunne komme et tillegg i prisen ved bruk av tilleggsutstyr.